Customer Success Account Manager | Senior Technical Support Engineer
Tariful pe oră: Doar pentru membri
Disponibilitate: Doar pentru membri
Disponibilitate de a călători: La nivel mondial
Statut profesional: Freelancer
Ultima actualizare: 9 Aug. 2024
Experiența totală de muncă: 9 ani
Cunoștințe lingvistice: Franceză, Engleză, Română,
Performanță personală
Experienced IT professional with a strong background in technical support, project management and technology implementation. Proficient in Microsoft technologies with a proven track record in customer success management. Skilled in managing virtual teams, delivering exceptional technical support services and efficiently resolving technical issues. Currently engaged in research focused on IoT solutions for analyzing and processing data from medical sensors to enhance health monitoring and preventive care.
Certificate
Microsoft Certified: Power Platform Fundamentals
2023 România
Microsoft Certified: Azure Fundamentals
2023 România
Microsoft Certified: Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
2023 România
Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals
2023 România
Trainer
2024 România
Entrepreneurship
2022 România
DELF B2
2011 România
Cunoștințe lingvistice
Franceză
Cunoștințe fluente
Engleză
Cunoștințe fluente
Română
Limbă nativă