Specialist relatii clienti
Tariful pe oră: Doar pentru membri
Disponibilitate: Doar pentru membri
Disponibilitate de a călători: În România
Statut profesional: Angajat
Ultima actualizare: 7 Apr. 2024
Experiența totală de muncă:
Cunoștințe lingvistice: Română, Engleză,
Performanță personală
Cu o experiență de 4 ani în domeniul call center pe diverse nișe și un nivel avansat de limba română, atât în scris, cât și în vorbire, ofer servicii de înaltă calitate în ceea ce privește preluarea apelurilor, gestionarea mesajelor și furnizarea informațiilor corecte și detaliate clienților. Abilitățile mele includ redactarea mesajelor pentru platforme precum WhatsApp și Facebook, dar si comunicarea directa prin apeluri in/out garantând astfel o comunicare eficientă și promptă. Cu competențe solide în utilizarea Microsoft Office și experiență în înregistrarea datelor în CRM (Customer Relationship Management), pot asigura o gestionare eficientă a informațiilor și o colaborare fluidă cu echipa. Abilitățile mele în Microsoft Office, inclusiv Excel, Word și PowerPoint, mă ajută să organizez și să prezint datele într-un mod clar și concis. De asemenea, familiaritatea cu CRM-ul facilitează urmărirea și actualizarea informațiilor relevante despre clienți, contribuind la îmbunătățirea relațiilor și a satisfacției acestora Cu un background în calitatea informației sunt pregătit să ofer servicii de call center care să îmbunătățească experiența clienților și să asigure satisfacția acestora.
Aptitudini
Comunicare corporatistă5Cunoștințe lingvistice
Română
Avansat
Engleză
Avansat