Manager proiect
Tariful pe oră: Doar pentru membri
Disponibilitate: Doar pentru membri
Disponibilitate de a călători: La domiciliu
Statut profesional: Angajat
Ultima actualizare: 11 Dec. 2024
Experiența totală de muncă:
Cunoștințe lingvistice: Română, Engleză,
Performanță personală
De la un simplu job in, de asistent vanzare in magazin fizic, am ajuns la un job front office si ma ocup de toate comenzile on-line de pe site-urile aferente firmei. Prelucrare, facturare, generare awb,încasare clienți si stornare. In paralel de 6 luni, fac bannerele cu promotiile site-urilor si de 4 ani ma ocup de paginile de social media partea organică. Mi-as dori un job remote, asemănător cu acesta. Facturare comenzi,verificare comenzi on-line, call center sau asistent chat.
Aptitudini
Procesul de facturare / reclamație9Cunoștințe lingvistice
Română
Avansat
Engleză
Începător