Specialist ITSM (IT Service Management)
Tariful pe oră: Doar pentru membri
Disponibilitate: Doar pentru membri
Disponibilitate de a călători: La cerere
Statut profesional: Freelancer
Ultima actualizare: 3 Dec. 2024
Experiența totală de muncă: 14 ani
Cunoștințe lingvistice: Engleză, Germană, Română, Croată,
Performanță personală
Manager rezistent, dinamic, experimentat și dedicat, responsabil să asigure funcțiile de management al proceselor ITIL și livrarea managementului serviciilor, cu un istoric demonstrat de lucru în tehnologia informației și industria serviciilor. Rezolvator de probleme auto-motivat, calificat in comunicare, luarea deciziilor, managementul echipei si operatii IT.
Aptitudini
ITIL9 SCRUM5 IT service management (ITSM)9 CRM (Customer Relationship Management)9 Project management (IT)3 Gestionarea incidentelor5 Service-level-management (SLA)3Certificate
ITIL Foundations
2015 România
ITIL OSA
2017 România
Lean Six Sigma: White Belt
2023 România
Lean Six Sigma: Green Belt
2023 România
Professional Scrum Master I
2023 România
Cunoștințe lingvistice
Engleză
Cunoștințe fluente
Germană
Cunoștințe fluente
Română
Limbă nativă
Croată
Limbă nativă